5 Tips about معرفی کتاب های علمی تخیلی You Can Use Today

Wiki Article

سایر مجلات علمی در این دسته امکان دانلود مجله‌های مختلف در زمینه‌های علمی و تکنولوژی برای کاربران فراهم شده است.

میت هولدن کالفیلد: یک نوجوان که هیچ برنامه ای در ذهن خود ندارد، تصمیم می گیرد تا مدرسه شبانه روزی خود در پنسیلوانیا را ترک کرده و به خانه اش در نیویورک بازگردد.

در کتاب علمی تاریخچه خصوصی خانه، بیل برایسون با بزرگترین چالش خود رو به رو می‌شود: درک و در صورت امکان پاسخ به مهم‌ترین و قدیمی‌ترین سوال درباره جهان و پیرامون آن.

نویسندگان و خوانندگان این مجله بیشتر از دبیران و دانش‌آموزان دبیرستانی بودند.

از “جاویدان” گرفته تا “خانه آستریون”، داستان های موجود در این مجموعه نمونه های درخشان و فراموش نشدنی از جهان های خلق شده توسط استاد واقع گرایی جادویی هستند.

جورج اورول چرا نداره؟ فئودور داستایوفسکی چی پس؟ ژول ورن؟ مارگارت میچل با تنها رمانش؟ به نظرم که اصن خوب نبود فقط یه شکسپیر و گوته و چارلز دیکنز نشد که فقط همین سه تا خوب بودن به نظرم خوب نبود

ما انسان‌ها ماشین‌هایی برای زنده ماندن هستیم، انتقال‌دهنده‌هایی که به صورت برنامه ریزی شده برای حفظ مولکول‌های خودخواه موسوم به ژن برنامه ریزی می‌شوند. ریچارد داکینز در کتاب علمی ژن خودخواه فرایند تکامل زیست شناسی را با استفاده از ژن‌ها به عنوان واحد اصلی سلول‌ها، توضیح می‌دهد.

در این دسته امکان دانلود شماره‌های مختلف مجلات با موضوعات علمی برای کاربران فراهم شده است.

من موندم الان آگاتا کیریستی کوش.بین تمامی نویسنده های دنیا پرفروشترین کتاب هابرای کریستی کتاب های علمی هست بعد ژول ورن و بعد شکسپیر.

از رمان «تنگسیر» صادق چوبک فیلمی به‌کارگردانی امیر نادری و با بازی بهروز وثوقی ساخته شده است.

اگه میخوایین سایتتون رو گسترش بدین و کسی ازش ایراد نگیره لطفا این نویسنده ها رو به لیست نویسنده ها اضافه کنید

مشخصه که رامپا به موضوعات فراطبیعی علاقه زیادی داشته و نکته مهمتر این که کتابهایش را بر اساس دانسته های علمی و مثالهای واقعی می نوشت که برای خودش اتفاق افتاده بود. این شیوه از نوشتن نوعی امتیاز برای رامپا بود؛ چون برای تمامی نوشته هایش اثبات عینی می آورد.

در این رمان کوتاه، سانتیاگو یک ماهیگیر پیر است که روزی اتفاقی یک نیزه ماهی بزرگ را صید می کند که ممکن است او را ثروتمند سازد.

آقای ماسارو ایموتو با تحقیقاتی که در زمینه آب میکرو کلاستر و فن آوری تجزیه و تحلیل طنین افکنی مغناطیسی داشت، مشتاق شد تا پژوهشی هم در زمینه راز آب انجام دهد. ماسارو نتایج این تحقیقات را در کتاب های مختلفی نوشت و نظریه هایی جالب و خواندنی در مورد کریستال های منجمد شده آب ارائه داد.

Report this wiki page